2014. október 3., péntek

Kedves Olvasóim

Köszönöm, hogy olvassátok a blogomat :) Nagyon hálás vagyok mindenkinek aki fel-fel tekint piciny művemre :)
Külön köszönöm neked Yesaya a lelkesítő kritikákat. :)
Szombaton vagy vasárnap fel fog kerülni a negyedik fejezet. Ezt megígérem.
Sajnos viszont hétfőn vissza térek a kollégiumba, egy betépet leguán lelkesedésével :( 
Ezért frissek szombaton és vasárnap lesznek. Igyekszem majd tartani magam, hogy minden hétvégén hozzak valami ujjat. 

Köszönöm, hogy elolvastátok és nemsokára vissza térek.

(- Engel, te már megint mit csinálsz?
- Levelet írok az olvasóimnak Sógor. Bár őszintén megmondom neked, hogy még soha nem fogalmaztam sehol ennyire udvariasan. 
- En... Te beszívott leguánokról mesélsz és azt mondod udvariasan fogalmazol? 
- Engelesen udvariasan.
- Létezik egyáltalán ilyen?
- Egy tökéletes univerzumba igen.)

Engel White 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én köszönöm, hogy olvashatom a történetedet! :) Remélem, hogy azért hétvégére nem fárasztanak ki annyira, és lesz új fejezet :D Nagyon várom! :)
    Puszi
    Yesaya

    VálaszTörlés
  2. Igyekezni fogok :) Meg amúgy is van itthon kávéfőző :D és amíg a koffein az én oldalamon áll bármire képes vagyok xD

    VálaszTörlés