2015. március 7., szombat

Visszatértem!

HA-HA! Visszatértem! Megújult erővel és egy laptoppal! Bezzzzoony!


Őszinte leszek veletek! Se ihletem és még kevesebb idő állt a rendelkezésemre, az íráshoz.

Azt hittem, hogy a kolesz mellett is menni fog, de sajnos hátráltató körülmények miatt nem igazán jött össze. /Irul-pirul és elbújik./

Összefoglalva.: Kolesz, érettségi, továbbtanulás, anyám, aki rákapott a WoW nevű (vagy című) számítógépes játékra, önvédelmi edzések (szent szar egy hónap múlva vizsga), és megannyi fél kattant tanár és még őrültem diákok.

DE! MOST! MINDEN! MEGVÁLTOZIK!

Ugyan is VÉGRE megkaptam a laptopot, amit már két éve ígérgetnek, így szabad időmben hétköznap is tudok, írna. Ja meg végre megtaláltam a lapot, amin az e-mail címem kódja van/volt (azért az sem mindegy), úgyhogy be is tudok lépni! Ráadásul rengeteg új ötletem van. / Büszkén bólogat/

Ami annyit jelent, hogy a Kiérdemelt Bizalom is folytatódik :D lehet, hogy nem hetente csak kéthetente, de folytatódik!

Idézetek az írónő életéből.:

Az indok, amiért félek anyám mellett a kocsiban.:
„ Az nem zavar, hogy nem látok vezetés közben, de az igen, hogy közben zsibbad az agyam!”

És, hogy kb milyen egy átlag nap a koleszben?:
„Bele ment a krumpli a szemembe bazdki, holnapra kicsírázik!”
„Ez a busz annyira sárga, hogy az már kék” (Edzések utáni értelem)


A következő fejezet legkésőbb vasárnapra várható ;)

1 megjegyzés:

  1. Szia!! Olvastam a blogodat és naaagyon tetszik! :D Mikor lesz új rész?? Már nagyon várom!
    Puszi, P.

    VálaszTörlés